Doe mee

GroenLinks Zwolle is een actieve afdeling. Het bestuur en campagneteam organiseren allerlei activiteiten. Wij willen Zwolle groener, socialer en slimmer maken. Wil je meehelpen om dit te bereiken? Wij kunnen altijd hulp gebruiken! Kijk hieronder waar jouw interesses liggen.

Word lid

Hiernaast kun je je aanmelden als lid van GroenLinks of onze jongerenvereniging DWARS. Je krijg als Zwols lid van GroenLinks automatisch ons blad GroenLicht.

Campagnes: doe je mee?

Je kunt ons helpen met verschillende activiteiten, bijvoorbeeld als vrijwilliger bij een verkiezingsevenement of helpen bij het flyeren voor de verkiezingen. Wil je daar meer over weten? Mail dan naar onze campagnemedewerker Anne Marth Kuilder: a.m.kuilder@gmail.com

Social media

GroenLinks Zwolle organiseert diverse activiteiten. In de agenda staan de activiteiten die de komende maanden gaan plaatsvinden. Via Twitter, Facebook en Instagram proberen we jullie ook zoveel mogelijk op de hoogte te houden van alle activiteiten. Heb je vragen of wil je je opgeven voor een bepaalde activiteit? Mail ons!

Fractie

GroenLinks Zwolle is niet alleen actief in de gemeenteraad, maar - vooral - ook veel in de stad. Dat doen we met name op de gebieden van energie, cultuur, gezondheid en sociaal wonen en leven.

Mail naar fractie@groenlinkszwolle.nl en kom eens vrijblijvend kennismaken. Misschien kun we iets voor elkaar betekenen.